Mě se už kdysi nelíbili jejich smluvní podmínky a nyní jdou ještě dál, aktuálně už vůbec nic mě nedonutí si u nich založit profil.
Odpovědět0 0
No taky, jsem už na začátku té éry rozpoznal, že je to zlo a bude hůře, tak jsem si tam účet nikdy nezaložil...
Nicméně nějak nechápu, jak mohou vědět, že si ten zákazník to zboží skutečně koupil... Chápu, že mohou jeho sledováním zjistit, že v tom obchodě byl, ale jak mohou vědět, že to koupil...
Dále mi to stejně přijde jako závislá statisktika. Pravděpodobně vybrali nějaký hodně populární obchod nebo řetězec obchodů bez kterého se reálně neobejdete - tj. zahrnuje to velkou část lidí, kteří by tam šli nejspíš i tak. Například něco typu Albert nebo Tesco. Myslím si to, protože 12% je fakt hodně.
Odpovědět0 0
Efektivní je sledování přes scripty v těch přiblblých Like tlačítkách. Takže je možné, že to dělají takto.
Odpovědět0 0